گواهی آموزش شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی صادرمی شود

طاهریان گفت: برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کنند گواهی آموزشی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« محمد طاهریان» در گفتگوبا خبرنگاران ضمن بیان اینکه امسال برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی که در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کنند گواهی آموزشی به مدت هشت ساعت صادرمی‌شودگفت: این گواهی‌نامه آموزشی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تحت عنوان «سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» صادر خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه مهلت جشنواره تا اول آبان ماه سال جاری است ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت دریازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای یازدهمین بار متوالی است که برگزار می‌شود، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در ۱۰ بخش و در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و نیز جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

 

طاهریان با اشاره به اینکه فراخوان یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی خرداد امسال منتشر شده است،اظهارکرد: در بخش جدید افزوده شده به جشنواره تألیف های حوزه زندگی رضوی و مهدوی در قالب این جشنواره حمایت می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان  افزود: در قالب این طرح همچنین پس از نشر کتاب‌ها، ممکن است در جشنواره رضوی سال آینده به عنوان منابع جشنواره اعلام شوند که این امر خریداری کتاب از ناشران را در پی خواهد داشت همچنین توجه قشرهای مردم نیز به این تالیفات نیز جلب می‌شود که در نهایت سبب حمایت از ناشر و نویسنده خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: نقاشی، پویش کتاب خوان، مسابقه چهار گزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعر سرایی و… از جمله بخش‌های جشنواره رضوی هستند.

کد خبر 1095257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha