تحقق اشتغال زندانیان با تبدیل وضعیت زندانیان بسته به زندان باز

حجت الاسلام موسوی گفت: تبدیل وضعیت زندانیان بسته به زندان باز با هدف اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان از سیاست های قوه قضائیه و سازمان زندان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (پنج شنبه 25 شهریور) در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس و 221  تن از قضات در بازدید از 20 زندان استان فارس گفت: زمینه آزادی 70 زندانی با مرخصی پایان حبس در زندان های شیراز فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: پیش بینی می شود زمینه آزادی 150 زندانی دیگر در استان فارس نیز فراهم شود و بازدید از زندان ها با هدف بررسی مشکلات زندانیان توسط قضات به صورت چهره به چهره با زندانیان در زندان های استان انجام شده است و به صورت هفتگی و مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت زندانیان بسته به زندان باز با هدف  اشتغال 80 درصدی زندانیان از سیاست های قوه قضائیه و سازمان زندان ها است و محاکم قضایی باید در خصوص تقاضای مرخصی زندانیان، تقلیل و تبدیل و تامین مناسب همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: در بازدید از زندان های شیراز، علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان ها از نظر رفاهی، بهداشتی و غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفته و زندانیان نیز از وضعیت زندان ها رضایت خود را عنوان کرده اند.

کد خبر 1095317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha