گیلان حیاط خلوت برخی مسئولان است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه گیلان به حیاط خلوت برخی مسئولین تبدیل شده است گفت: با وجود این حجم از حضور مسئولان کشوری در گیلان، می‌بینیم که آقایان تفریحات خودشان را دارند و در عوض هیچ خدماتی به استان نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: در حال حاضر استان گیلان به حیاط خلوت برخی از مسئولین درون کشور تبدیل شده است به طوری‌که مشاهده می‌شود آقایان در اینجا خیلی راحت اقدام به ویلاسازی کرده و تفریحات خودشان را انجام می‌دهند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه علی‌رغم حضور این دسته از مسئولان کشوری، هیچ خدماتی از سوی آنان به استان داده نمی‌شود عنوان کرد: این قضیه جای بسی نگرانی دارد و من موضوعات از این دست را در جلسات مختلف از جمله در زمان حضور آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضا مطرح کردم.

 

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه ویلاسازی و حضور گسترده مسئولان کشوری در گیلان را قبلا به اطلاع رئیس مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس قبلی بنیاد مسکن هم رسانده است گفت: من خبرها و اتفاقات عجیبی که در گیلان رخ می‌دهد را به بسیاری از مسئولان عالی‌رتبه نظام اطلاع داده‌ام و نگرانی‌هایم را تشریح کرده‌ام.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: پرسش و دغدغه اصلی من این است که چرا ما در استان گیلان باید نسبت به زندگی مردم نگاه پلیسی و امنیتی داشته باشیم و چرا بایستی جهاد کشاورزی بیاید و فقط نقش پلیس را در استان ایفا کند.

 

وی ورود غیربومی‌ها به گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان اینکه این موضوع به تهدیدی برای استان تبدیل شده است ابراز داشت: چه طور است که دیگران از مناطق مختلف کشور در قالب مهاجرین وارد گیلان می‌شوند و ویلاها و مناظری می‌سازند که ما امروز اسمشان را مهاجمین می‌گذاریم که به نوعی به استان تهاجم کردند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویم مهاجرین به گیلان تهاجم می‌کنند به این خاطر است که زیرساخت‌های استان و سطح امکاناتی که در روستاهای آن وجود دارد به هیچ عنوان ظرفیت لازم را ندارد که دیگران بیایند و در آنجا ویلاسازی کنند.


 

کد خبر 1095349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha