مردم ایران پوزه آمریکا را به خاک مالیدند/ پیشرفت های بی شمار ایران پس از انقلاب اسلامی

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی مؤمنان هستند، گفت: مردم ایران پوزه آمریکا را به خاک مالیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قربانعلی برقرار» ظهر امروز(جمعه ۲۶ شهریور) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است بدانید دشمنان شما در میان شما جاسوسانی دارند و همچنین افرادی را در بین شما می گمارند تا حقایق را واژگون کنند و به دنبال ایجاد فتنه و وارونه کردن امورات هستند.

 

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: دشمنان نداشته ها را به رخ می کشند اما از داشته ها سخن نمی گویند، همیشه ضعف ها را بزرگ‌ می کنند اما از نقاط مثبت جامعه اسلامی، پیشرفت علمی، قدرت و شجاعت و استقامت مردم سخن نمی گویند تا مومنان را ناامید و دلسرد کنند.

 

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و با ایستادگی در مقابل بزرگترین جنگ به پیروزی رسیدند بدون آنکه یک وجب از خاک کشورمان را بر باد بدهند.

 

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به شرق و غرب نبود، افزود: ایران اسلامی تنها بود اما با اتکا به خداوند و مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پس از آن نیز در حالی دشمن را در جنگ تحمیلی شکست دادیم که 84 کشور دنیا از صدام حمایت می کرد‌ند.

 

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: در جنگ تحمیلی جوانان کشورمان توانستند با نیروی ایمان خطر بزرگی را از جامعه دفع کنند، آیا دشمنان هیچ گاه چنین فداکاری ها و ایثارها را بازگو می کنند که بدون اتکا به شرق و غرب چنین حماسه ای آفریدیم.

 

وی به پیشرفت های بی شمار ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر ایران اسلامی در حوزه پزشکی و علمی به درجات بالایی رسیده و بیش از 90 درصد داروها در داخل کشور تولید می شود، همچنین کشورمان از لحاظ نظامی آنقدر پیشرفت کرد که توانست پیشرفته ترین پهپاد دشمن را نابود کند.

 

حجت الاسلام برقرار یادآور کند: در حالی که هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا را نداشت ایران در پرتو نور الهی به جایی رسید که توانست پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا را در هم بکوبد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست، بکند.

 

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه امروز آسمان ایران امن ترین آسمان منطقه است، خاطرنشان کرد: در گذشته شرایط طوری بود که اعراب بیشتر از 6 روز توان مقابله با اسرائیل را نداشتند اما امروز ایران کار را به جایی رساند که اسرائیل بیش از 12 روز توان رویارویی با فلسطین را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: گرچه کشورمان با مشکلات و ضعف هایی رو به رو است اما نقاط قوت و ظرفیت های بی شماری دارد که باید از آنها سخن گفت.

 

حجت الاسلام برقرار به تولید واکسن داخلی به همت جوانان ایرانی اشاره کرد و متذکر شد: با شیوع ویروس کرونا دشمنان و بدخواهان نظام از نبود واکسن گلایه داشتند و بر واردات واکسن تاکید می کردند اما امروز که به توانایی تولید واکسن رسیدیم تبلیغات ضدواکسن دارند.

 

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه عوامل بیرونی و داخلی عامل مشکلات فعلی کشورمان هستند، افزود: برخی از افراد برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و یا رسیدن به سود مادی دست به اقدامات مشکل ساز می زنند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران پوزه آمریکا را به خاک مالیدند، تاکید کرد: آمریکا در 40 سال اخیر به دنبال آن است که با اعمال تحریم های ناجوانمردانه مردم ایران را به زانو دربیاورد اما نمی تواند.

 

 

کد خبر 1095410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha