اقتدار ارتش جمهوری اسلامی، آمریکا را نگران کرده است

حجت‌الاسلام حافظ نیا به بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کشور اشاره کرد و گفت: ارتشیان غیرتمند ایران اسلامی معادلات آمریکای جنایتکار را برهم زدند و این اقتدار آنان را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: دفاع مقدس نشانه غرور، افتخار و همچنین مظلومیت ملت ایران است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه در دوران جنگ هشت ساله همه کشورهای ظالم و ستمگر از رژیم بعثی عراق حمایت کردند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات در مقابل دشمن تا به دندان مسلح و همدستانش ایستادند و درس فراموش ناشدنی به آنان دادند.

 

وی با اشاره به اینکه با شروع به کار دولت سیزدهم روند ورود واکسن به کشور سرعت گرفته است، تصریح‌کرد: این از نشانه‌های حضور دولت جوان انقلابی است که روند ورود واکسن کرونا به کشور سرعت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا به تزریق ۳۲ هزار واکسن دز اول و ۱۴ هزار تزریق هر دو دز در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: این میزان تزریق واکسن نشان از کار جهادی در شهرستان آستارا دارد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه امروز هم در مصلای نماز جمعه تزریق واکسن برای شهروندان انجام شد، افزود: از همه مردم این انتظار را دارم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و برای تزریق واکسن به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کشور گفت: این نخستین حضور نظامی ایران در نیمکره شمالی به عنوان حیاط خلوت آمریکا بود.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه ارتشیان غیرتمند ایران اسلامی معادلات آمریکای جنایتکار را برهم زدند، تصریح‌کرد: طولانی‌ترین دریانوردی تاریخ کشورمان به میزان ۵۲ هزار کیلومتر در شرایط بسیار سخت با تجهیزات کاملا داخلی کار کوچکی نیست و این کار بزرگ از اذهان مردم فراموش نمی‌شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه این اقتدار آمریکا را نگران کرده است، تصریح‌کرد: به صراحت بیان می‌کنم آمریکا باید نگران نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی به تلاش معلمان برای آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ان‌شاء‌الله با بهتر شدن شرایط بیماری کرونا مدارس باز شده و آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام حافظ‌ نیا با تاکید بر اینکه نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا باید هرچه زودتر تعیین شود، گفت: وزارت کشور باید ضمن تسریع در انتصاب نماینده عالی دولت، یک فرماندار انقلابی و جهادی برای بندر آستارا انتخاب کند.

کد خبر 1095414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha