تجلیل از دو «نوحافظ کل قرآن» مجمع قاریان و حافظان هلال(ع)آران و بیدگل

مدیر مجمع قاریان و حافظان حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: طی مراسمی از دو حافظ مجمع قاریان و حافظان هلال که به تازه گی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند تجلیل شد.

احمد سربند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی مراسمی از دو حافظ مجمع قاریان و حافظان هلال که به تازه گی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند تجلیل شد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان حرم محمدهلال بن علی(ع) افزود: در این برنامه که به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود و با حضور سید جواد تکیه مدیر اجرایی و حجت الاسلام علی ناصریان مدیر مرکز افق آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) و چند تن از اساتید ممتاز حفظ و قرائت و مدیران این مجموعه قرآنی برگزار شد، از «احسان نوروزیان آرانی» و «حامد اصیلیان بیدگلی» دو نوحافظ کل قرآن کریم مجمع تجلیل شد.

سربند ادامه داد: احسان نوروزیان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش آران و بیدگل در مدت ۶ سال و حامد اصیلیان دانش آموز سال هشتم به تازگی موفق به حفظ کل قرآن کریم زیر نظر اساتید مجمع شدند.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال خاطر نشان کرد: آیین تجلیل از حفاظ به صورت مستمر توسط مدیریت مجمع قاریان و حافظان هلال و مدیریت اجرایی حرم مطهر پس از حفظ کل قرآن توسط قرآن آموزان انجام می‌شود.

 

سربند ادامه داد: از بدو تاسیس مجمع قاریان و حافظان هلال تاکنون، ۱۵۰ قرآن آموز زیر نظر اساتید این مجموعه قرآنی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند./

کد خبر 1095469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha