هدف شورا حفظ ثبات مدیریت شهری در رشت است

واثق کارگرنیا با تاکید بر اینکه شورای شهر رشت چاره‌ای جز قبول استعفای احمدی را نداشت و استعفای وی برای شورا کاملا غیرمنتظره بود گفت: هدف شورا حفظ ثبات مدیریت شهری در شهر رشت است.

«محمد حسین واثق کارگرنیا» با اشاره به عدم ثبات مدیریتی در شهر رشت به  خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،گفت: شورای ششم شهر رشت بعد از آنکه نتیجه انتخابات مشخص شد اولین هدف خود را تثبیت ثبات مدیریت شهری برگزید.

 

رییس شورای شهر رشت عدم ثبات مدیریت شهری را یکی از آفت‌های شهرداری رشت در طول ادوار گذشته خواند و اضافه کرد: شورای ششم شهر رشت در همان ابتدا جلسات غیررسمی را با حضور یازده نفر از اعضای خود برگزار کرد و علاوه بر بحث انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها چندین جلسه را برای انتخاب شهردار برگزار کردیم.

 

کارگرنیا با بیان اینکه هدف شورای ششم انتخاب فردی بود که بتواند برای مدت چهار سال سکان شهر رشت را در شهرداری به دست بگیرد تصریح کرد: با وجود همه بررسی‌هایی که کردیم حدود ۳۰نفر از افرادی که واجد شرایط احراز تصدی شهرداری رشت بودند را دعوت کرده و صحبت کردیم و نهایتا به هشت نفر رسیدیم.

 

وی با تاکید بر اینکه از بین هشت نفر یک نفر شهردار وقت شهر رشت بود و وی نیز جهت ارائه برنامه خود در جلسات حضور پیدا می‌کرد عنوان کرد: ما چندین جلسه حتی با برخی مسئولان شهر و استان داشتیم و در نتیجه به این رسیدیم که برای ایجاد ثبات مدیریت شهری و با توجه به هماهنگ بودن مدیران شهردار وقت را مجددا انتخاب کنیم.

 

رییس شورای شهر رشت انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت را آن هم در نخستین جلسه رسمی شورا امری بی‌سابقه در عمر کاری شوراهای شهر خواند و ابراز داشت: متاسفانه ایشان اعلام انصراف کردند که جلسه‌ای را برگزار کردیم و ایشان گفتند به علت مشکلات شخصی، بیماری و مسائل اداری استعفا داده‌اند.

 

کارگرنیا با تاکید بر اینکه شورای شهر رشت چاره‌ای جز قبول استعفای احمدی را نداشت و استعفای وی برای شورا کاملا غیرمنتظره بود اضافه کرد: ارتباط اعضای شورا با سید محمد احمدی خیلی خوب بود و ما دورنمای این همکاری را بسیار خوب می‌دیدیم از طرفی پروژه‌های شهر رشت هم در حال انجام بود و مشکلی نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه شورای ششم شهر رشت برای ثبات مدیریت شهری برنامه‌ای مدون است خاطرنشان کرد: تفکر و هدف شورای ششم شهر رشت این است که ثبات و آرایش مدیریتی را داشته باشیم و برای همین منظور هم اعلام کردیم هر کسی که دارای توانمندی لازم برای پست شهرداری رشت است به ما اعلام کند.


 

کد خبر 1095515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha