اجرای سومین پویش الفبای مهربانی در خراسان جنوبی در آستانه ماه مهر

کاظمی فرد گفت: سومین پویش الفبای مهربانی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی کاظمی فرد» امروز (۲۷ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و با بهره‌گیری از کمک های خیران و تمامی ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از راه اندازی سومین پویش الفبای مهربانی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: این پویش مردمی با همکاری گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در تمام شهرستان ها استان فعال خواهد بود.

 

به گفته وی هدف از راه اندازی این پویش تامین لوازم التحریر، کفش و لباس برای دانش آموزان بیرجند و مناطق کم برخوردار و مرزی استان است.

 

کاظمی فرد با اشاره به هدف گذاری تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته ملزومات آموزشی، بیان کرد: هر نفر با اهدای حداقل ۵۰ هزار تومان می تواند در پویش «الفبای مهربانی» مشارکت داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این پویش از ۲۵ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهر امسال ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۰ میلیون تومان کمک مردمی برای سومین پویش الفبای مهربانی جمع آوری شده است.

 

مسئول اجرایی عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در قالب این پویش هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شد.

 

کاظمی فرد اظهار داشت: خیرین نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ به نام مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی واریز کنند.

 

وی در پایان افزود: همچنین مردم می توانند با شماره گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۴۵۵۶# یا از طریق ای دی پی به آدرس https://idpay.ir/resanehyaran کمک های خود را به این پویش اهدا کنند.

کد خبر 1095540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha