اجرای طرح بنای نور در قزوین برای بازسازی عتبات عالیات

طاهرخانی از اجرای طرح بنای نور در قزوین به منظور جلب مشارکت بیشتر مردم برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

«مهدی طاهرخانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: ستاد بازسازی و عتبات عالیات استان قزوین با توجه به عشق و علاقه مردم به اهل بیت (ع)، همواره جزو پیش قدم ها بوده است.

 

 

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین ادامه داد: این ستاد در حال حاضر در کشور عراق در شهرهای کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و شهر مسیب در حال فعالیت است به طوری که در احداث صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم حضرت علی (ع) در شهر نجف این ستاد مشارکت داشت.

 

وی عنوان کرد: مهمترین پروژه ما در کربلا ساخت صحن و شبستان حضرت زینب (س) بوده که حدفاصل خیمه گاه و تله زینبه تا قتگاه است و توسعه حرم امام حسین (ع) در این بخش در حال انجام است که این پروژه با پشتیبانی مادی مردم و نیروی انسانی پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

 

طاهرخانی اعلام کرد: پروژه دیگری که استان قزوین مشارکت بیشتری دارد احداث صحن شرقی طفلان مسلم در شهر مسیب است که ۲ هزار مترمربع وسعت دارد و این صحن در حال احداث است البته ما در همه شهرهایی که حرم های شریفین امامان قرار دارند، فعالیت داریم.

 

وی تأکید کرد: از مردم درخواست داریم کمک کنند این پروژه ها کامل شود و ان شاالله این صحن ها هرچه زودتر برای زیارت علاقمندان اهل بیت (ع) آماده شود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین در ادامه با اشاره به اجرای طرح بنای نور در استان توضیح داد: به منظور کمک مردم به عتبات عالیات طرح بنای نور در حال اجراست که بر این اساس تفاهم نامه ای با بانک رسالت داشتیم و کسانی که می خواهند مساعدت به عتبات عالیات داشته باشند و تمکن مالی ندارند می توانند از ۲ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طرح بنای نور تسهیلات بانکی بدون بهره بانکی، ضامن و حتی بدون حضور در بانک پرداخت می شود که در این اقدام خیرانی که اعلام امادگی کرده باشند با پر کردن فرمی، مقدار مورد نظر برای کمک به بازسازی عتبات عالیات تسهیلات دریافت می کنند و ستاد بازسازی این رقم را برداشت کرده و در عتبات عالیات هزینه می کند و این افراد هم اقساط را پرداخت می کنند.

 

کد خبر 1095604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha