خاطرات خانواده شهدای فارس در توسعه فرهنگ دفاع مقدس مورد توجه باشد

احمدی زاده گفت: روایت های خانواده شهدا برای نسلی که جنگ را ندیدند می تواند بسیار فرهنگساز باشد و باید از خانواده شهدا و خاطرات آنها در این حوزه استفاده موثر فرهنگی انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (شنبه 27 شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: از سال 98 تاکنون جلسات شورای فرهنگ عمومی با توجه به برش استانی و برنامه پنج ساله فرهنگی استان فارس به خوبی انجام شده و فقدان این نقشه خلاء فرهنگی برای استان به شمار می رفت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس افزود: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی منتجر به پیشبرد مطلوب امور می شود و بسترسازی مناسب برای اجرایی شدن این سند مهم است و خانواده متعالی حدود 2 سال است در استان پیگیری شده و به ثمر رسیده اقدام موثری در این حوزه است.

وی اضافه کرد: نظارت بر اجرای این سند فرهنگی مهم است و باید در حوزه نظارت متولی مشخصی داشته باشد تا بتواند بازخورد لازم را داشته باشد.

احمدی زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: فارس سال گذشته استان برتر در حوزه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس شد و 30 شهریور امسال تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: روایت های خانواده شهدا برای نسلی که جنگ را ندیدند می تواند بسیار فرهنگساز باشد و باید از خانواده شهدا و خاطرات آنها در این حوزه استفاده موثر فرهنگی انجام داد.

کد خبر 1095607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha