اشتراک گذاشن برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد رشد و هم افزایی را رقم می زند

پورالشريعه گفت: به اشتراک گذاشن فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باعث رشد و هم افزایی آنها می شود.

«طاهره پور الشریعه» درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان؛ ایجاد رقابت سالم و انگیزه بخش را یکی از مهمترین تأثیرات رویدادملی فهما عنوان کردوافزود: رویداد فهما از یک طرف شبکه نظارتی بر عملکرد کانون های مساجد و از طرفی دیگر هم می تواند مبتنی بر نیازهای جامعه برنامه ریزی و فعالیت های کانون های مساجد را هدایت و نتایج را هم رصد کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای صح با اشاره به آغاز سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم»اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای روستای صح با استفاده از ظرفیت جوانان بومی اقدام به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری کرده است.

 

وی افزود: این کلاس ها که در راستای سومین رویداد ملی فهما و با مشارکت مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان دامغان است که بصورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

 

پورالشريعه مهلت ثبت نام در این کلاس ها را تا اول مهر ماه اعلام کردوگفت: برگزاری کارگاه آموزشی ارویگامی در سطح مقدماتی و سطح دو ،کلاس نمایشنامه خوانی،نقالی ، داستان نویسی ،نقاشی، کاردستی ، پاییه ماشه نوجوان و کودک و ... از مهمترین کلاس هایی می باشد که در کانون برگزار خواهد شد.

 

به گفته مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای صح راه اندازی سامانه بچه های مسجد در بستر فهما باعث شد کانون ها بتوانند رتبه بندی فعالیت های خود را نسبت به سایر کانون ها در سطح شهرستان یا استان همچنین از نظر رشته تخصصی مانند سرود یا تئاتر مشاهده کنند.

 

کد خبر 1095632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha