کشف سلاح غیر مجاز در استان لرستان

سردار الهی با اشاره به طرح جمع آوری سلاح های غیر مجاز، اظهار داشت: طی عملیاتی در استان لرستان ۵۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در استان لرستان کشف شده است.

« سردار یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح مقابله با سلاح م مهمات غیر مجاز در استان، اظهار داشت: 58 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز به همراه مهمات  طی عملیاتی در استان لرستان کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: طی این عملیات  با همکاری عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی  محل اختفاء انواع سلاح و مهمات غیر مجاز شناسایی شدو
 

وی ادامه داد: بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسس، پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان 58 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و 364 عدد فشنگ مربوط کشف شد.

 

سردار الهی خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد 5 نفر دستگیر و تحویل محاکم قضایی شده است.

 

وی با هشدار به قاچاقچیان سلاح و مهمات که پلیس بدون اغماض با آنان به شدت برخورد خواهد کرد، افزود: نیروی انتظامی از نظم و امنیت جامعه با قاطعیت صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر 1095646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha