جشنواره کتابخوانی رضوی ابزاری موثر در سوق دادن مردم به مطالعه است

امام‌ جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم طی پیامی، عموم مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین ترابی، امام ‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم  طی پیامی، عموم مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) :امروز کتابخوانی و علم ‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ‌ی ملی، که یک واجب دینی است.

 یکی از عوامل مهم و کلیدی در ارتقای دانش و فرهنگ هر جامعه ای، کتاب و کتابخوانی و سوق دادن مردم به سمت فرهنگ مطالعه و انس بیش از پیش با کتاب است. یکی از ابزارهای موثر تحقق این مهم، برگزاری جشنواره کتابخوانی و مسابقات فرهنگی با معرفی کتاب های ارزشمند و مفید است.
از آنجا که وجود تابناک حضرت ثامن الحجج به عنوان عالم آل محمد همیشه بر تارک روزگار خواهد درخشید، بهره گیری از فضل و ژرفای زندگی و روش امام در ایجاد جامعه ولایی و تبعیت از نظام ولایت می تواند در هندسه معرفتی و اجتماعی زندگی ولایت پسند تاثیر داشته باشد.
جشنواره کتابخوانی رضوی راه روشنی برای پیوستن به خیل عظیم ارادتمندان رضوی و واکاوی فرهنگ ولایت و انقلاب ولایی است که با الهام از سیره آن امام همام در سطح کشور در حال برگزاری  است. ضمن قدردانی از متولیان و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، از مردم بصیر و شریف دعوت می کنم که با مطالعه منابع ارزشمند این جشنواره که متناسب با همه گروه های سنی به صورت مجازی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است، با سیره عملی زندگی اهل بیت علیهم السلام مأنوس شوند.
امید که همه عزیزان از برکات معنوی و معارف برآمده از این جشنواره بهره‌مند شوند.

کد خبر 1095711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha