سوابق ۷۰ هزار کارجو در پلتفرم «کارلَنسِر» ثبت شده است

آدمی گفت:هم اکنون ۷۰هزار نفر کارجو در این پلتفترم ثبت نام کرده‌ و کارفرمایان می‌توانند‌ نمونه کارهای هر یک از متخصصان را مشاهده و پس از بررسی اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه نمایند.

«احسان آدمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه بسیار از کارفرمایان در حوزه‌های مختلف امکان استخدام متخصصان لازم برای پروژه‌های مقطعی خود را ندارند و از طرفی متخصصان زیادی هستند که دسترسی مناسبی به شرایط و فرصت‌های کاری ندارند، گفت:کارفرمایان برای استخدام کارشناس هر پروژه بایستی زمان زیادی را صرف کنند که تجربه کاری و خروجی مناسب کار به دغدغه‌های آنان می‌افزاید.

 

بنیانگذار استارتاپ کارلَنسِر اظهارکرد: ایجاد بستر لازم در جهت فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برای فریلنسر‌ها و معرفی برترین‌ها به کارفرمایان را علت اصلی شکل‌گیری این استارتاپ از یک سال پیش خواند.

 

آدمی با اشاره به شکل گیری پلتفرم کارلنسر به عنوان اولین گام در فراهم آوردن بستر تعاملی مناسب بین کارفرما و فریلنسر، بیان کرد: هم اکنون ۷۰هزار نفر کارجو در این پلتفترم ثبت نام کرده‌ و کارفرمایان می‌توانند‌ نمونه کارهای هر یک از متخصصان را مشاهده و پس از بررسی اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه نمایند.

 

وی افزود: کارفرمایان می‌توانند نمونه‌های کارهای متنوعی را در رشته‌های تولید محتوای متنی، طراحی‌و گرافیک، عکس، انیمیشن و ویدیو، ترجمه، طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسی، نرم‌افزار و اپلیکیشن مشاهده کرده و نزدیک‌ترین محصولات به سلایق و استانداردهای خود را انتخاب کنند.

 

بنیانگذار استارتاپ کارلَنسِر ایجاد بستر‌های کاری تعاملی مناسب برای فریلنسرها را باعث ایجاد، فرصت‌های شغلی فراوانی را برای افراد جویای کار خواند و تاکید کرد: این بستر امن دغدغه متقابل کارفرما و فریلنسر را برطرف می کند.

 

آدمی خلاء برخی از توانمندی‌های لازم در فریلنسرها را بخشی از چالش ارتباطی با کارفرمایان خواند و اظهار کرد: در کنار ایجاد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال، آموزش‌های لازم در ز‌مینه مذاکره با کارفرما و انعقاد تفاهم‌نامه، اصول اخلاق حرفه‌ای در کار و نحوه ارائه پیشنهاد قیمت مناسب به فریلنسرها داده می‌شود تا فضای تعاملی مساعد و مناسبی شکل گیرد.

 

وی موضوع تبادلات مالی را به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فریلنسرها خواند و افزود: طراحی درگاه پرداخت امن راهکاری است که کارلنسر برای رفع این دغدغه طراحی کرده است و هر سفارش پس از پرداخت هزینه توسط سفارش‌دهنده، استارت می‌خورد و در پایان کار مبلغ توافق شده به طور کامل پرداخت می‌شود.

 

بنیانگذار استارتاپ کارلَنسِر با اشاره به پلتفرم‌های مشابه در این زمینه، تصریح کرد: کارلنسر به فریلنسینگ به عنوان یک سبک کاری می‌نگرد لذا تلاش کرده‌ایم به شکل متفاوتی عمل کنیم و مناسب‌ترین شرایط کاری را برای فریلنسرها و همچنین کارفرمایان فراهم کنیم.

 

آدمی افزود: در این راستا پشتیبانی آنلاین و تلفنی و رابط کاربری بهینه با یک میز کاری مناسب طراحی شده است تا فریلنسر و کارفرما برای مذاکرات کاری، فضای تعاملی بهینه‌ای داشته باشند، برای هر فریلنسر امکان دریافت ۱۰پروژه رایگان در هر ماه داده می‌شود تا هر چه بیشتر تشویق به دریافت پروژه‌های جدید شود.

 

وی ایجاد یک زبان مشترک بین سفارش‌دهنده و فریلنسر را یکی از دغدغه‌های مهم کارلنسر بیان کرد و تصریح کرد: گاهی دسترس‌پذیری کار باعث می‌شود تفاهم لازم شکل نگرفته و پروژه‌ موردنظر پس از طی مراحلی لغو شود که در این مواقع توسط تیم‌های داوری تخصصی کارلنسر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 1095792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha