اردوی یک روزه برای فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: اردوی یک روزه برای غنی سازی اوقات فراغت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) با حضور در طبیعت برگزار شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با آخرین روزهای تابستان اردوی یک روزه برای غنی سازی اوقات فراغت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) با حضور در طبیعت برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: ویژه برنامه های مختلفی در قالب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون با حضور فعالان این کانون در تابستان سال جاری اجرا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اردوی تفریحی با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان و آشنایی با طبعیت بکر استان و افزایش سلامتی و تندرستی برگزار شد.

 

سیدی ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و بسته های غذایی گرم در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و فعالیت های اجتماعی دیگر نیز با همدلی و همکاری فعالان کانون های مساجد صورت گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: ثبت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی این کانون در سومین رویداد ملی «فهما3» نیز آغاز شده است و امیدواریم همچون دوره قبلی بتوانیم جایگاه مناسبی در بین کانون های مساجد کشور کسب کنیم.

 

سیدی اعلام داشت: در دوره قبلی فعالان این کانون توانست در رشته فیلم حائز رتبه اول کشوری در بین کانون های مساجد شود.

 

کد خبر 1095807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha