برگزاری پویش استانی «عطر مهر» توسط بهزیستی فارس

کشفی نژاد گفت: بهزیستی فارس، کمک های خیران به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی را با هدف تهیه تبلت و لوازم التحریر در پویش استانی «عطر مهر» جمع آوری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 27 شهریور) از آمادگی بهزیستی فارس برای دریافت کمک های مردمی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف تهیه تبلت دانش آموزان بی سرپرست و دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بهزیستی فارس، کمک های خیران به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی را در پویش استانی «عطر مهر» جمع آوری می کند و این کمک ها به تهیه تبلت و تامین لوازم تحریر این دانش ‌آموزان اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد:  پنج هزار و 501 دانش آموز دارای معلولیت در حوزه توانبخشی و 2 هزار و 93 دانش اموز بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در حوزه امور اجتماعی تحت پوشش بهزیستی فارس هستند.

مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد: تمامی مردم نیک اندیش فارس برای شرکت در پویش استانی «عطر مهر» بهزیستی فارس می توانند کمک های نقدی خود را برای تهیه لوازم التحریر و تبلت کودکان مشتاق تحصیل به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ یا شماره حساب ۴۱۵۸۰۳۴۵۴۱۶۲۲۰۹۹ به نام «هدایای خاص مشارکت ‌های مردمی» نزد بانک مرکزی واریز کنند.

کد خبر 1095838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha