سومین رویداد ملی فهما گامی در جهت تحقق مسجد تراز اسلامی است

مقدم با اشاره به اینکه سومین رویداد ملی فهما گامی در جهت تحقق مسجد تراز اسلامی است گفت: ساماندهی و شبکه سازی نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحرک و پویایی مسجد از جمله مسائل قابل توجه است.

« ناصر مقدم» با اشاره به اهمیت برپایی سومین رویداد ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سومین رویداد ملی فهما گامی در جهت تحقق مسجد تراز اسلامی است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: براساس و مبنای طرح فهما هر یک از کانون های فرهنگی هنری مساجد و رابطان آنان در جریان این طرح وظائف محوله ای دارند که مرتبط با رواق های معین شده در سامانه بچه های مسجد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و انگیزه بخشی به منظور حضور حداکثری در جریان برنامه ها بیان کرد: ساماندهی و شبکه سازی نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحرک و پویایی مسجد از جمله مسائل قابل توجهی است که مبتنی بر طرح ملی فهما در سومین سال متوالی اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: ثبت برنامه های انجام شده همچنین گزارش هایی که از روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت رونق بخشی مسجد انجام می شود یکی دیگر از ظرفیت های سامانه بچه های مسجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: گزارش های مردمی و مسجد محوری فعالیت ها در هر محله از دیگر شاخص های ارزبابی در سامانه بچه های مسجد است که توجه به این امر می تواند بخشی از ظرفیت کانون های مساجد تلقی شود.

 

کد خبر 1095856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha