برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در فارس

موسوی گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی و اختصاصی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه صنعت قطعات خودرو در فارس از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک «گلستان» فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (شنبه 27 شهریور) از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی و اختصاصی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه صنعت قطعات خودرو در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک «گلستان» فعال است.

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: بازدید کنندگان می توانند با رعایت تعداد مجاز افراد حاضر در سالن ها با انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود برای دریافت نوبت به وبسایت www.farsfair.ir  مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ۷۸ شرکت تولیدکننده و پخش کننده قطعات خودرو از سراسر نقاط کشور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و فرصت بازدید آنلاین نیز از طریق وبسایت www.farsfair.ir برای علاقمندان فراهم شده است.

موسوی اعلام کرد: اتحادیه های قطعات یدکی خودرو، تعمیرکاران خودرو، برق خودرو و اتحادیه جلوبندسازان خودرو نیز در این نمایشگاه حضور و نظارت مستقیم دارند.

کد خبر 1095857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha