ترویج فرهنگ ورزش و ظهور و بروز استعدادهای جوان باید دغدغه مسئولین باشد

حجت الاسلام حمید بامری گفت: ترویج فرهنگ ورزش و ظهور و بروز استعدادهای جوان، باید دغدغه همه مسئولین باشد و نه فقط وظیفه اداره ورزش و جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مسئولین کمیته های ورزشی و ورزشکاران به همراه مسئول اداره ورزش و امور جوانان شهرستان عنبرآباد با امام جمعه شهرستان عنبرآباد دیدار کردند.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار با مهم برشمردن مقوله ورزش از منظر دین اسلام، گفت: دین اسلام نه تنها به جنبه روحانی انسان اهمیت داده بلکه برای ابعاد جسمانی انسان نیز اهمیت قائل شده است بنابراین ورزش، هر ۲ بعد را تقویت می کند.



امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ورزش و ظهور و بروز استعدادهای جوان، باید دغدغه همه مسئولین باشد و نه فقط وظیفه اداره ورزش و جوانان باشد.


وی جوانی و شادابی را هم کفو هم دانست و افزود: جوانان از نیروهای فوق العاده ای برخوردارند و تا جایی که امکان دارد باید از این نیروی خدادادی بهره برد.


حجت الاسلام بامری ابراز کرد: جذب جوانان به سوی ورزش موجب می شود تا جوانان ما به سمت اعتیاد و حواشی مختلف نروند و در نتیجه شاهد کاهش این آسیب اجتماعی در سطح جامعه شویم.


امام جمعه عنبرآباد در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های جامعه ورزشی و کسب عناوين مختلف در مسابقات ورزشی توسط جوانان عنبرآبادی، تاکید کرد: بنده نیز تا آنجا که توان دارم از جامعه ورزشی شهرستان حمایت خواهم کرد و این یک افتخار است تا در فعالیت های ورزشی شما عزیزان سهمی داشته باشم.

کد خبر 1095866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha