بودجه مناسبی برای راه‌های روستایی در نظر گرفته شده است

مرحبا گفت: در حوزه روستایی بودجه‌های مناسبی برای بهسازی و نوسازی آسفالت معابر در نظر گرفته‌ شده است.

«غلامرضا مرحبا» در جریان بررسی مشکلات روستاهای قلعه، بیجاربین، هودول، تله‌خان و ویرمونی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کوچه‌ها و معابر روستای قلعه شن‌ریزی و خاک‌ریزی شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه مشکل روشنایی جاده قدیم این شهرستان به اردبیل در محدوده روستای قلعه توسط اداره برق برطرف شود، افزود: مشکلات دیگر روستای قلعه همچون آب، پیاده‌روسازی و آسفالت را ادارات مربوطه پیگیر و در اسرع وقت برطرف کنند.

 

وی تصریح‌کرد: تیغ‌زنی و شن‌ریزی راه ارتباطی روستای قلعه به شیخ‌محله نیز در اولویت باشد.

 

مرحبا به وضعیت نامناسب آسفالت راه روستایی هودول و تله‌خان اشاره کرد و گفت: بخشی از راه روستایی هودول و تله‌خان در سال آینده آسفالت می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت بر جدول‌‎گذاری و محوطه‌سازی در بخشی از روستای هودول تاکید کرد و افزود: در روستای هودول و تله‌خان با مشکل اینترنت مواجه هستیم که این مشکل نیز در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: موانع منابع طبیعی و طرح‌هادی نیز در روستای هودول، تله‌خان و سایر روستاها برطرف شود تا مردم در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

 

مرحبا با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان در اختیار نماینده قرار گرفته است، گفت: از این مبلغ پنج میلیارد تومان برای طرح‌های ملی آب و فاضلاب هزینه می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: از این مبلغ همچنین ۸۵۰ میلیون تومان نیز برای جدول‌سازی و آسفالت جاده مجاور شهرک نصیرنیا در نظر گرفته‌شده است.

 

وی با بیان‌اینکه از این میزان اعتبار یک میلیارد تومان برای احداث سوله ورزشی در شهر لوندویل توسط قرارگاه سازندگی سپاه در نظر گرفته شده است، گفت: ۸ میلیارد تومان نیز برای بهسازی و نوسازی آسفالت معابر روستایی به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص داده شده است.

 

مرحبا با اشاره به اینکه اعتبار در اختیار نماینده گذاشته شده در بودجه ۱۴۰۰ مصوب و نیاز به ابلاغ، امضای موافقت‌نامه و برگزاری مزایده دارد، افزود: پس از امضای موافقت‌نامه و برگزاری مزایده عملیات اجرایی پروژه‌ها در بهار سال آینده آغاز می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت خاطرنشان‌کرد: در حوزه روستایی بودجه‌های مناسبی برای بهسازی و نوسازی آسفالت معابر در نظر گرفته‌ شده است.

کد خبر 1095877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha