طرح نذر «آب ۴» در چهار روستای استان هرمزگان اجرا شد

درویشی از ارائه خدمت این جمعیت در قالب طرح ملی نذر «آب ۴» در روستاهای «خرگوشی»، «گز»، «کرتان» و «مغ رحمت» در دهستان «بیابان» شهرستان «سیریک» استان هرمزگان خبر داد و گفت: در جریان اجرای این طرح یک میلیارد تومان خدمات آبی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی» امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: تیم داوطلبان و خیران جمعیت فارس در قالب طرح نذر «آب ۴» با حضور در روستاهای  «خرگوشی»، «گز»، «کرتان» و «مغ رحمت» در دهستان «بیابان» شهرستان «سیریک» استان هرمزگان به ارائه خدمات آبی با تامین 10 هزار متر لوله 75 و 110 پلی اتیلن پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تقدیر از خیران حقیقی و حقوقی جمعیت هلال احمر فارس و بوشهر که در این امر خداپسندانه و بشردوستانه مشارکت و به یاری مردم محروم روستاهای استان هرمزگان شتافتند، اظهار کرد: فاز نخست بهره برداری از لوله های کار گذاشته شده برای آب رسانی به روستاهای یاد شده روز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد جمعیت های فارس، بوشهر و هرمزگان و همچنین سایر مقامات استانی و بومی اجرا شد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر اهل بازدید و صرفا کلنگ زنی نیست بلکه تا اتمام و رفع نیاز حیاتی مردم در کنار آنها ایستاده است.

 

کد خبر 1095878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha