دستگاه‌های اجرایی از نمایش‌های تبلیغاتی در گزارش عملکرد به مردم خودداری کنند

خلیلیان بر ضرورت پرهیز دستگاه‌های اجرایی از نمایش‌های تبلیغاتی همچون کلنگ زنی ها و روبان قیچی کردن ها تاکید کرد و از روابط عمومی ادارات خواست از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی لازم است از برگزاری مراسم‌های نمایشی تبلیغاتی همچون کلنگ زنی ها و روبان قیچی کردن ها پرهیز و روابط عمومی ادارات از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند خودداری کنند. 

 

استاندار خوزستان افزود: اگر کار و خدمتی در قالب یک پروژه به سرانجام رسید مردمی که از آن منتفع می‌شوند به خوبی خدمت صورت گرفته را لمس خواهند کرد و از بانیان و عوامل آن پروژه قدردانی می‌کنند و در مرحله به بهره‌برداری رسیدن و منتفع شدن مردم از یک پروژه کلیپ و گزارش کار ساخته و منتشر و به عموم مردم اطلاع رسانی شود؛ کلیپ عملکرد دستگاه نیز حاوی خدمات و اقدامات صورت گرفته باشد نه اینکه صرفا برای نمایش و تبلیغ چهره اشخاص کلیپ تهیه شود. 

 

وی اضافه کرد: این موضوع را از باب تذکر به همه دستگاه‌ها از جمله خود استانداری گفتم و در گزارش و اطلاع‌رسانی خدمات به مردم باید از شوهای تبلیغاتی پرهیز کرد و به جای آن خدمات صورت گرفته را به مردم معرفی کرد. 

 

خلیلیان تصریح کرد: در جهت توسعه استان خوزستان بایستی مسائل و مشکلات هر شهرستان پروژه به پروژه مورد بررسی قرار گیرد و موانع اجرایی شدن آن برطرف شود. 

 

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز پروژه‌های مرتبط با مسکن مهر همچنین طرح‌های تولید فولاد و ورق‌های فولادی و پروژه‌های آب و فاضلاب و شبکه‌های فرسوده و عواملی که مربوط به توسعه کشاورزی است در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر مورد بررسی قرار گرفت. 

 

استاندار خوزستان بیان کرد: برخی موارد به جمع‌بندی رسید و قرار شد تا ۲۰ روز آینده به اتمام برسد و سایر طرح ها زمانبندی شد که تا یک سال آینده اجرایی شود. 

 

وی یاد آور شد: همچنین بخشی از مسکن مهر در شهرستان رامشیر مشکل فاضلاب داشت که قرار شد شرکت آبفا آن را در ۲۰ روز آینده برطرف کند و در اختیار متقاضیان این واحدهای مسکونی جهت استقرار و سکونت آنها قرار دهد.

 

کد خبر 1095914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha