امام‌جمعه شهرکرد: خدمات حوزه سلامت عادلانه توزیع شود

حجت‌الاسلام نکونام با قدردانی از خدمات کادر بهداشت و درمان بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات حوزه سلامت در تمامی مناطق کشور و استان تاکید کرد و گفت: باید تمامی مردم از جمله مناطق محروم به خدمات بهداشت و درمان دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در آیین افتتاح پد و آشیانه اورژانس هوایی استان که در منطقه رحمتیه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی یکی از ضرروت‌ها در نظام اسلامی است و می‌طلبد در این حوزه با فراهم کردن امکانات بهداشت برای مردم مناطق دوردست عدالت را برقرار کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه فعالیت در عرصه بهداشت و درمان یک اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه است، افزود: بی‌شک فعالان این عرصه نقش مهمی در نجات بشریت برعهده دارند.

 

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه اورژانس هوایی را از ضرورت‌های این استان برشمرد و گفت: در راستای استفاده بهینه از اورژانس هوایی در کشور به ۵۲ پد و آشیانه نیاز است که می‌طلبد وزارتخانه در این خصوص بیش از پیش یاری دهد.

 

امام‌جمعه شهرکرد همچنین از اقدامات خیرین سلامت در استان قدردانی کرد و گفت: امروز ۲ طرح مهم خیر ساز در استان اجرا شد که یکی آغاز عملیات اجرایی اورژانس بود و دیگر همین پد و آشیانه بالگرد هوایی است.

 

خاطرنشان می شود: پروژه خیری پد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خانواده نیکوکار مرحوم رحمت‌الله توکلی زانیانی در رحمتیه شهرکرد افتتاح شد.

 

کد خبر 1095924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha