فعالیت تربیتی مدارس تعطیل پذیر نیست/ اجرای اردوی راهیان نور

اسماعیلی گفت: فعالیت تربیتی مدارس با وجود محدودیت های کرونایی و فعالیت غیرحضوری مدارس تعطیل پذیر نیست.

«مهدی اسماعیلی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های فرهنگی و تربیتی مدارس در دوران کرونا اظهارداشت: مسائل تربیتی جز مهمترین برنامه های نظام آموزشی است و این موضوع قابل حذف نبوده و نباید مغفول بماند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: فعالیت تربیتی مدارس با وجود محدودیت های کرونایی و فعالیت غیرحضوری مدارس تعطیل پذیر نیست و باید این موضوع دنبال شود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و پرورش در سال تحصیلی قبلی با ظرفیت شبکه شاد اجرا شد، خاطرنشان کرد: مشارکت اجتماعی دانش آموزان لازم است که متناسب با شرایط کرونایی و وضع مدارس انجام شده و در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد یافت.

 

اسماعیلی با بیان اینکه 254 ماموریت برای حوزه فرهنگی و پرورشی مدارس تعریف شده، خاطرنشان کرد: به معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس ابلاغ شده و باید این برنامه دنبال شود.

 

*اجرای اردوی راهیان نور

 

وی با بیان اینکه اجرای اردوی راهیان نور جزئی از برنامه های فرهنگی و تربیتی دانش آموزان است، گفت: این برنامه به صورت آنلاین برگزار و اجرای برنامه های آمزوشی و اشنایی با سیره شهدا انجام شد.

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: 35 هزار دانش آموز سال گذشته از برنامه های اردوهای راهیان نور استفاده کرده و امسال پیش بینی کامل اجرای اردو برای سال دهم و دوازدهم برگزار و از بستر شاد یا تصمیم ستاد کرونا به حضور در مناطق جنگی خواهد بود.

کد خبر 1095926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha