برگزاری ۱۴ دوره مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی در جامعه الزهرا(س)

الیاسی از برگزاری ۱۴ دوره کوتاه مدت معارف اسلامی ویژه بانوان علاقه مند به معارف اسلامی خبر داد و گفت: این دوره‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین در پاییز ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

«فهیمه الیاسی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به هشتمین فراخوان دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پاییز 1400، اظهار داشت: مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، هشتمین فراخوان دوره‌های کوتاه مدت مجازی را ویژه عموم بانوان علاقه‌مند سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در این دوره، مباحثی چون «آشنایی با اسرار نماز»، «آشنایی با معارف دعای هفتم صحیفه سجادیه»، «درس‌های بندگی در سوره فرقان» ،«سیره تربیتی حضرت زهرا علیهاالسلام»، «احکام آرایش‌های نوپدید» و «گام دوم (بیان ماموریت‌ها، وظایف و ظرفیت‌ها)» ارائه می‌شود.

 

وی همچنین به برگزاری دوره هایی با عناوین «عزت نفس برای بانوان»، «راهکارهای مقابله با وسواس»، «آموزش در دوران کرونا»، «تکنیک‌های تشویق و تنبیه»، «تکنیک‌های افزایش تمرکز در کودکان و دانش‌آموزان»، «پرورش خلاقیت و تفکر در کودکان و نوجوان»، «آشنایی مادران با ویژگی‌های دوران بلوغ دختران» و «راهکارهای پرورش کودک با اخلاق» اشاره کرد.

 

الیاسی با بیان اینکه این دوره‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شوند، یادآور شد: باتوجه به مجازی بودن این دوره‌ها، همه بانوان علاقه‌مند به مباحث دینی در سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

 

وی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۱۰ مهر اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان از طریق سایت https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha برای ثبت نام اقدام کنند که هر دوره در صورت به حدنصاب رسیدن فراگیران، از اواخر مهر آغاز می‌شود.

 

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: علاقه‌مندان جهت اطلاع از دوره‌های این مرکز به کانال مرکز با شناسه کاربری https://eitaa.com/borhan_jz در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند و یا با ادمین مرکز با شناسه کاربری borhan_center@ مکاتبه کنند.

 

الیاسی تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

 

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی و اطلاعات مربوط به دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و فراگیران باید در کانال مرکز به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

کد خبر 1095957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha