برگزاری یادواره کهنه سربازان و بازدید رایگان از موزه ذوالفقار ارتش در هفته دفاع مقدس

امیر ساسانیان فرد با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ۳۶ عنوان برنامه کلی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده؛ تعدادی از این برنامه ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر عبدالرحمان ساسانیان فرد، یکشنبه(28 شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در  نشست خبری ضمن اشاره به اینکه ما دفاع مقدس به خودباوری رسیدیم و نتیجه آن، این سطح از آمادگی ای است که امروز به آن رسیدیم؛ هدف از اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس را نهادینه کردن این فرهنگ میان عموم به ویژه جوانان دانست.

 

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: حضور مدافعان حرم نشان داد در لایه های پنهان جامعه و با وجود همه فشارهای فرهنگی در فضای مجازی و... صف های طولانی داوطلب برای دفاع از اسلام ناب به میدان آمدند و این یعنی خون رزمندگان و تلاش حاج قاسم و یارانش نتیجه داده و با سربلندی بیرون آمدیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش 36 عنوان برنامه کلی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده؛ حضور در نمایشگاه تهران، یادوراه «کهنه سربازان» سربازانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و پایوران ارتش در 7 مهرماه در تالار صدف و... را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

 

امیر ساسانیان فرد همچنین به برگزاری کنگره مجازی و گفتمان دفاع مقدس با محوریت فرامین مقام معظم رهبری، تجلیل از کادر درمان، نشست سه جانبه فرماندهان نظامی و انتظامی در استان، مصاحبه تلویزیونی، یادواره شهدای گمنام در کوی سازمانی هوانیروز را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

 

وی در پایان گفت: بازدید از موزه ذوالفقار ارتش در هفته دفاع مقدس(31 شهریور تا 7 مهرماه) همه روزه از ساعت 8 تا 12 برای عموم رایگان است.

کد خبر 1095993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha