اثرپذیری فضاهای فرهنگی توس بدون نقش و همت مردم رقم نخواهد خورد

طهوریان عسکری با بیان اینکه مردم منطقه توس بدانند هشت پروژه بزرگ تا ورودی سه راهی شاهنامه در برنامه شورا و شهرداری قرار دارد، گفت:اثرپذیری فضاهای فرهنگی توس رقم نخواهد خورد، مگر آنکه نقش و همت مردم این منطقه در پروژه ها و اقدامات لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید طهوریان عسکری» در مراسم رونمایی از کتیبه یادبود جلوخان آرامگاه فردوسی، اظهار کرد: امروز رونمایی از دست نوشته ای خواهیم داشت که پیام ۲۵ ساله بر زمین مانده مقام معظم رهبری است که ما به عنوان کارگزاران نظام و مسئولین رده های اجرایی نتوانستیم آنچه در شان و منزلت پیام رهبر انقلاب است را انجام دهیم.

 

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد ادامه داد: آنچه که امروز می بینیم چیزی جز گره خوردن ارتباط معنایی، موضوعی و مفهومی بین دستگاه های متولی جهت بهسازی و بازسازی محدوده توس نیست که بیشترین ارتباط را بین سه مجموعه شهرداری، شورا، اداره کل ارشاد و سازمان میراث فرهنگی می دانیم.

 

وی بیان کرد: اگر بنا است که از این پس در این مدت ۴ ساله پیش رو به موفقیت های مهم دست پیدا کنیم؛ خارج از این مثلث اگر به دنبال باز کردن گره ها باشیم، نتیجه این اتفاق؛ انتفاع آن برای مردم محقق نخواهد شد.

 

طهوریان عسکری عنوان کرد: قطعا شورای ششم در نگاه و رویکرد تعامل محور خود به دنبال ارتباط خواهد بود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این منطقه زحمات همکاران خود در دوره پنجم شهری را تکمیل کنیم تا در پایان دوره خود پاسخ مطلوبی برای عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

 

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد با بیان اینکه آرزوی من این است که در دوره ۴ ساله خدمت خود بتوانیم میزبان مقام معظم رهبری در خطه توس باشیم، ادامه داد: این دیدار سبب شود تا اقدامات ما در این منطقه را از نزدیک رویت کنند و این اقدامات سبب رضایت خاطرشان شود.

 

وی افزود: مردم منطقه توس بدانند هشت پروژه بزرگ تا ورودی سه راهی شاهنامه در برنامه شورا و شهرداری قرار دارد؛ این موارد مجموعه بهم پیوسته ای است و در دفتر مطالعات شهرداری پیش بینی شده است تا در چهار سال به نتیجه برسد.

 

طهوریان عسگری با بیان اینکه مطالعات اولین پروژه از آن هشت پروژه بزرگ توس به پایان رسده است، تاکید کرد: اولین پروژه در محدوده چهاربرج اجرا خواهد شد که مطالعات آن به پایان رسیده است و در آینده ای نزدیک مجموعه ورزشی چهاربرج به محدوده فضاهای ورزشی این منطقه اضافه خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد تصریح کرد: اثرپذیری فضاهای فرهنگی توس رقم نخواهد خورد، مگر آنکه نقش و همت مردم این منطقه در پروژه ها و اقدامات لحاظ شود.

کد خبر 1096007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha