رونمایی از پوستر و اکران مستند طرح تولید روستای برتر فرهنگی فش کنگاور

ملکیان، گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه دبیرخانه روستا و عشایر ،طرح تولید مستند روستای برتر فرهنگی استان در روستای فش کنگاور کار خود را آغاز و منجر به تولید اثر نهایی شد که در هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی از پوستر و اکران مستند رونمایی می شود.

غلامرضا ملکیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مراسم رونمایی با حضور مسئولان استان ، شهرستان، اعضای اصلی شورای اداری شهرستان، عوامل تولید فیلم در مرکز استان و تعدادی از اهالی روستای فش با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار خواهد شد.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور  افزود: به مناسبت آغاز هفته‌ دفاع مقدس نشست خبری با حضور فرماندار شهرستان  ، فرمانده سپاه  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اداره فرهنگ و اراشد اسلامی شهرستان برگزار می شود. . 


وی خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهایی ارزشمندی برای ملت بزرگ ایران اسلامی داشت و مردان و زنان پرافتخاری از میان فرزندان امام میهن آنها را رقم زدند و باید امروز بیش از هر زمان این ارزش ها و دستاوردها در جامعه و در میان اقشار مختلف جامعه احیا و ترویج شود.

 

ملکیان با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است تصریح کرد: دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته هاشان گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع نمودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور با اشاره به برنامه های قابل اجر در هفته دفاع مقدس اظهار کرد:برگزاری برنامه مسابقه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی ،محفل انس با قرآن و تقدیم ثواب ان به روح شهدای دفاع مقدس در حوزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه پوستر دفاع مقدس داریم به مدت یک هفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ،برگزاری برنامه های شعر خوانی .  تجلیل از مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان به پاس خدمات در راستای برنامه های فرهنگی هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می شود.

کد خبر 1096048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha