ایجاد ۱۳۱۶ فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۳۱۶ فرصت شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز(۲۸شهریور) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 83 هزار خانوار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد 67 هزار و 418خانوار کمک معیشت بگیر هستند، اظهار کرد:  از مجموع افراد کمک معیشت بگیر 16هزار خانوار در قالب تبصره 14 ، مستمری دریافت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۱۳۱۶ فرصت شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران ایجاد شده است، افزود: برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

 

وی اضافه کرد: ۵۳ میلیارد تومان از این تسهیلات از طریق بانکهای عامل و دو میلیارد تومان هم از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه به انجام کاریابی برای مددجویان اشاره کرد و گفت: ۲۶۲ مورد کاریابی برای مددجویان تحت حمایت صورت گرفته است.

 

وی افزود: به ۹۳۴ مددجو نیز از ابتدای سالجاری تاکنون، آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف خدماتی، دامپروری و کشاورزی، فناوری اطلاعات، طراحی، بازاریابی و فروش و ... ارائه شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در استان گفت: این مراکز در بخش های تامین مواد اولیه، آموزش مهارتی، تامین منابع مالی، تامین منابع انسانی، ارتباط و اتصال به بازار و ... به مجریان طرح اشتغال کمک می کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه خاطر نشان کرد: ایجاد بیش از  ۱۱هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی دیگر برای مددجویان تحت حمایت از برنامه های امسال این نهاد در استان است.

کد خبر 1096062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha