۳۰۰ برنامه ویژه‌ هفته دفاع مقدس در صفحات مجازی مراکز کانون خوزستان اجرا می‌شود

کیانی از اجرای بالغ بر ۳۰۰ ویژه برنامه‌ متنوع فرهنگی، هنری و ادبی متناسب شرایط کرونایی با رویکردی مجازی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهل و یکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و شروع هفته دفاع مقدس، در ۵۳ مرکز فرهنگی هنری کانون خوزستان، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد تولید محتوا و اجرا در بستر مجازی، ضمن پاسداشت و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان با واسطه‌های تربیتی و فرهنگی برگزار می‌شوند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بالغ بر ۳۰۰ برنامه‌ متنوع در شاخه‌ فرهنگی و قالب‌های شناخت وقایع، شناخت سرزمین، شناخت شخصیت، قصه‌گویی، کاردستی، نمایش، نقاشی، شعرخوانی، پویانمایی، معرفی و روخوانی کتاب و ... با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب تدارک دیده شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مراکز فرهنگی _ هنری و شورای فرهنگی استان، برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات، نشست‌ها و همایش‌های ادبی استانی با موضوع گرامیداشت آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب آثار ادبی همچون شعر، داستان و دل‌نوشته، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

کیانی تصریح کرد: بر اساس این گزارش، دعوت از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی حوزه دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب، خوشنویسی و عکس شهدا در دستور کار مراکز در سراسر استان است و در کنار نشست‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در سامانه‌ی مجازی مراکز کانون خوزستان برگزار خواهد شد، نماهنگ‌ها و پادکست‌هایی نیز با موضوع رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ علیه باطل و عملیات‌های مختلف و معرفی شهدا و زندگی‌نامه آنها تولید و منتشر خواهند شد.

 

کد خبر 1096082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha