دیدار خادمیاران رضوی بابل با مادر شهید والامقام محمدعلی تاج الدین

جعفرزاده گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا شهرستان بابل، در جهت ادای احترام و تجدید پیمان با شهدای دفاع مقدس با مادر شهید «محمدعلی تاج الدین» از روستای اسبوکلای بخش مرکزی بابل دیدار کردند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس و درآستانه فرارسیدن اربعین حسینی،خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا شهرستان بابل با رعایت پروتکل های بهداشتی با خانواده معظم شهید «محمدعلی تاج الدین»دیدار کردند و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این مراسم معنوی ضمن تحسین رشادت ها و استقامت رزمندگان سرافراز استان مازندران در دوران دفاع مقدس، گفت: تجدید میثاق با شهدا، عمل به سیره این مردان خدایی و ادامه اهداف آنان است .

وی با بیان اینکه در این دیدار خادمیاران پرچم متبرک به حرم مطهر رضوی را همراه داشتند، یادآورشد: خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا، در چهارشنبه امام رضایی و در جهت ادای احترام و تجدید پیمان با شهدای والامقام با مادر شهید «تاج الدینی» از روستای اسبوکلای بخش مرکزی بابل دیدار کردند که در این دیدار مادر بزرگوار این شهید والامقام از ویژگی های اخلاقی، ایثارگری ها و فداکاری شهید خاطراتی را بیان کردند.

به گزارش شبستان، شهید «محمدعلی تاج الدین» 8 آبان 1346 متولد شد و در تاریخ آخرین روزهای اسفند 1366 در منطقه شلمچه به شهادت رسید این شهید بزرگوار در وصیت نامه اش  آورده که افتخار می کند که نامش از محمد و علی است تا پیرو واقعی آنان باشم و در دفاع از دین تا پای جان بایستم.

کد خبر 1096089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha