خدمت به مردم بهترین شیوه مبارزه با استکبار است

سردار مسلمی با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز در مقابل هر نوع مفسده باید بایستیم، اگر نظام اداری ما درست شود امید به مردم جامعه برمی‌گردد، خدمت به مردم بهترین شیوه مقابله با استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۲۸شهریور) در همایش هم اندیشی فرماندهان برتر و نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سراسر استان با موضوع کارآمدی و سلامت نظام اداری که به‌مناسبت ۴۱ سالگی هفته دفاع مقدس در اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه باید ادامه راه شهدا را پیشه کند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیروی کرده و پیشقراولان و جهادگران در عرصه مقابله با فساد باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: بسیاری از کارها بسترساز مفاسد است، اینکه در ادارات خواهران و برادران داخل یک اتاق خصوصی کار کنند خدای ناکرده مفسده‌ای ایجاد شود همه باید پاسخگو باشند.

سردار مسلمی تاکید کرد: جنس اعتقاد باید یقینی باشد، به روز آخرت بی‌اندیشیم، مسئولان باید جانباز ادارات باشند، اینکه فقط بگوییم بسیجی هستیم کفایت نمی‌کند وظیفه ما این است که آبروی خود را بگذاریم امر به معروف کنیم.

 

وی یادآور شد: ما جریان‌های انقلابی و بچه بسیجی ها اگر کار خودمان را خوب انجام بدهیم نتیجه مثبتی دریافت می‌کنیم و عملکرد ناقص ما خروجی‌های بدی خواهد داشت، داشتن روحیه جهادی و انقلابی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

سردار مسلمی با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز در مقابل هر نوع مفسده باید بایستیم، اگر نظام اداری ما درست شود امید به مردم جامعه برمی‌گردد، خدمت به مردم بهترین شیوه مبارزه با استکبار است.

وی با اشاره به رواج فرهنگ های غلط در کشور همچون تن‌شویی یا همان بت‌پرستی مدرن از در چین باستان گفت: دشمن در حال تبلیغ است، ما هم هیچ محدودیتی برایشان قائل نیستیم، در فضای استان مازندران در حوزه فرهنگی شاهد ولنگاری کامل هستیم.

 

سردار مسلمی عنوان کرد: امروز اگر مطالبه‌گری از من فرمانده سپاه صورت نگیرد همه چیز راکد می‌ماند، قطعا همه ضعف‌هایی داریم که باید مورد نقد قرار گرفته و رفتارمان را درست کنیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: مدیران  در یحث زمین خواری حاشیه و اسناد را بررسی کنند، در مازندران آینده همه خرده مالک شدند به راحتی زمین خرید و فروش می کنند باید فکری به حال قانون در این بخش کرد.

کد خبر 1096113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha