نشر حقایق مهمترین ابزار برای مقابله با توطئه دشمنان است/ برگزاری  بیش از ۱۰۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس

سردار باقری با بیان اینکه نشر حقایق مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک هزار و ۱۴۱ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت الله باقری» امروز (یکشنبه ۲۸ شهریور) در نشست خبری هفته دقاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شعار استکبارستیزی و عدالت‌خواهی و دفاع از محرومان جهان به ثمر نشست و دشمن از ترس توسعه بیشتر این انقلاب جنگ نابرابری را علیه این ملت آغاز کرد.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: بعد از اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست ملت ایران را شکست دهد جنگ نیابتی را علیه آرمان های اسلام ناب محمدی آغاز کرد که به لطف الهی در این جنگ نیز مفتضحانه شکست خورد، اما باید بدانیم که این دشمن هیچ گاه از توطئه های خود دست نخواهد کشید.

 

وی با بیان اینکه ارتش بعث به تصور خود می خواست سه روزه خوزستان را تصرف کند ادامه داد: مردم خرمشهر ۳۴ روز جانانه در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و این دشمن از ابتدای جنگ تحمیلی تا بیش از یک ماه غیر از یک پاسگاه نتوانست دستاوردی داشته باشد.

 

سردار باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس عنوان کرد: اگر بخواهیم از نظر آمار به جنگ نگاهی انداخته باشیم تعداد کشته شدگان، اسرا و مجروحان عراقی بیش از سه برابر شهدا و آزاده های ملت ایران هستند؛ شهیدان با گذشت از خود باعث شدن مسیر پرخیر و برکت انقلاب همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: امروز موضع دشمن از نبرد جنگی و سخت به نبرد نرم تغییر پیدا کرده و همه تلاش خود را بر این دارد که نسل امروز و نسل های آینده را نسبت به امام (ره)، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا بدبین کند که جوانان با بصیرت نباید اجازه این کار را بدهند.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه نشر حقایق مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است اضافه کرد: رسانه ها با بیان حقایق جنگ تحمیلی می توانند این توطئه ها را علیه دشمنان خنثی کنند.

 

وی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و یاد آور شد: با توجه به شرایط ویروس کرونا همانند سال گذشته رژه روز ۳۱ شهریور برگزار نخواهد شد، اما دیدار فرماندهان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی با ریاست جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک هزار و ۱۴۱ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان اجرا می شود.

 

کد خبر 1096136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha