دفاع مقدس انتها ندارد/ اجرای سه هزار و ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در البرز

سردار حیدرنیا با اعلام خبر برپایی و اجرای سه هزار و ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در البرز گفت: دفاع مقدس انتها ندارد و در جریان خود اراده، ایمام و باورقلبی را به ظهور نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» طی نشست خبری که یکشنبه ۲۸ شهریور در سالن جلسات سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد گفت: دفاع مقدس انتها ندارد و در جریان خود اراده، ایمام و باورقلبی را به ظهور نشاند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: ۳۱ شهریور یادآور حمله رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی است که پس از آن حملات در طول هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت و فداکاری رزمندگان اسلام رقم خورد. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: دفاع مقدس یادآور تلاش انقلابی برای حفظ کیان انقلاب اسلامی است و یکی از معجزات قرن اخیر است.

 

وی اظهار کرد: دفاع مقدس جلوه هایی از عاشورا است و امروز ایامی است که چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گرامی داشته می شود. 

 

حیدرنیا برپای سه هزار و ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در البرز را گامی در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و بیان کرد: دفاع مقدس به این دلیل که فرزندان مرز و بوم جان عزیز خود را در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی رقم زدند. 

 

روایت گری هفته دفاع مقدس در ۴۰ مسجد

 

حیدرنیا با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: روایت گری هشت سال دوران دفاع مقدس با راه اندازی کاروان های دفاع مقدس، نمایش های خیابانی و ... از جمله برنامه های این هفته است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: تولید رسانه ای در یک مجموعه ۴۰ قسمتی، روایت گری هفته دفاع مقدس در مساجد با عنوان آبروی محله، اجرای هشتاد پروژه محرومیت زدایی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

 

 

 

کد خبر 1096140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha