دفاع مقدس عصاره همه ارزش های ناب حاکم بر انقلاب اسلامی است

سردار شاکرمی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در قالب برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام یک حرکت ارزشمند و مبارک است، گفت: دفاع مقدس عصاره همه ارزش های ناب حاکم بر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آیین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت زرین معدن چاف به مناسبت کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: برنامه ها، یادواره های شهدا، اجلاسیه ها و فعالیت های مختلف در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام تا آذرماه  سال جاری برگزار می شود و ادامه خواهد داشت.

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه دفاع مقدس، یک حادثه بی بدیل در انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهیدان با نثار خون خود حماسه های بزرگی را خلق کردند و شک نداشته باشید روح شهدا در این جلسه  جاری و ساری است و اهمیت این جلسه امروز از اجلاسیه های کنگره سه هزار شهید استان ایلام  به لحاظ معنوی و ارائه خدمت به نیازمندان به نام شهدای عزیز استان بالاتر است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم کنگره سه هزار شهید استان ایلام ارائه خدمات مورد نیاز به نام شهدا  به اقشار مختلف مردم و خانواده های نیازمند است، ابراز کرد: خدمت به مردم و کمک به نیازمندان، آرمان شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، امروز ۱۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و این خدمت در راستای زنده نگاه داشتن یاد شهدا و خدمت به نیازمندان است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس عصاره همه ارزش های ناب حاکم بر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه دنیا در مقابل ما قرار داشت و ما مظلومانه با دست خالی در برابر رژیم بعثی ایستادیم و مقاومت کردیم.

 

سردار شاکرمی یادآور شد: ما ایلامی ها در دو مقطع مظلوم ترین روزها را پشت سر گذاشتیم، یکی دوران ابتدایی جنگ بود که سختی های زیادی پشت سر گذاشتیم و مظلومانه تر اینکه همین افرادی که آواره شدند، دوباره مظلومانه مورد بمباران هواپیماهای رژیم بعثی قرار گرفتند و شهید شدند و آثار روانی بسیار زیادی به واسطه از دست رفتن فرزندان برای خانواده ها پیش آمد.

 

وی استان ایلام در ابتدای جنگ تنها مانده بود و مردم استان  با تمام وجود در مقابل تجاوز دشمن بعثی ایستادند، بیان کرد: ایلامی ها با کمترین جمعیت، تیپ درست کرد و بیش از ۵۰ عملیات بزرگ و کوچک در محدوده استان ایلام اجرا شده است، استان ایلام بیش از ۳ هزار شهید تقدیم آرمان مقدس نظام اسلامی کرده است و مردم این استان خالق حماسه ماندگاری هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد:  برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری با برگزاری آئین تجلیل از یک میلیون رزمنده با حضور ریاست محترم جمهوری، و غبار روبی مزار شهدا  برگزار می شود و برنامه های کنگره نیز با استقبال گسترده آحاد مردم استان در حال برگزار است که خدمت رسانی به محرومین، یک حرکت مبارک‌ و میمون در راستای عمق بخشی انقلاب اسلامی در آستانه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام است.

 

سردار شاکرمی در پایان خاطرنشان کرد: امیداست دانش آموزان با بهره گیری از سیره و راه شهدا ادامه دهنده مسیر آنان باشند، این تبلت به نام شهدا است و بهره گیری از آن هم باید معنوی باشد و دانش آموزان می بایست از این تبلت ها در راستای کسب علم و دانش و معنویت استفاده کنند.

 

گفتنی است آیین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت زرین معدن چاف به مناسبت کنگره گرامیداشت ۳ هزار شهید استان ایلام  صبح امروز در محل سالن همایش های هتل زاگرس شهر ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار شد و تعدادی تبلت به صورت نمادین به دانش آموزان اهدا شد.

کد خبر 1096149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha