مدیریت میدانی بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند

خسروی اسفزار با بیان اینکه مدیریت میدانی بارقه های امید را دل مردم زنده می کند، گفت: مدیران استان با تجربه، تعهد و دلسوزی که دارند باید حل مشکلات مردم را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز (۲۸ شهریور) در برنامه دهگردشی خود با سفر به شهرستان درمیان در روستاهای آنیک، خوان، کلاته ملا، زیر براندود و شهر قهستان حضور یافت و با مردم این مناطق گفتگو کرد.

 

«حسین خسروی اسفزار» در برنامه دهگردشی روستاهای شهرستان درمیان با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی مشکلات و نیازهای اعتباری استان مطرح شد، گفت: مدیران استان با تجربه، تعهد و دلسوزی که دارند باید حل مشکلات مردم را با جدیت پیگیری کنند.

 

وی به مشکل اینترنت در برخی روستاها در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: مردم همواره پای این انقلاب هستند اما وقتی مدیران در میدان و دلسوز را می بینند بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش واردات واکسن و سرعت واکسیناسیون در دولت جدید، ادامه داد: در همین مدت کوتاه اقدامات میدانی دولت سیزدهم موجب امیدواری در بین جامعه شده است.

 

خسروی اسفزار در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون تنها راه اساسی برای کاهش مرگ و میر و شدت بیماری است، تأکید کرد: مردم منتظر تزریق برند خاصی از واکسن نمانند.

 

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم عبادت است، گفت: ما نمی توانیم مشکلات ۴۰ ساله را چند روزه حل کنیم اما با مدیریت میدانی و بررسی مشکلات از نزدیک می توان امید را به جامعه برگردانیم.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات نیازمند همکاری مردم با مسئولان است، تصریح کرد: منابع اعتباری کشور محدود است اما باید با همین منابع موجود راهکارهای برای حل مشکلات اندیشیده شود.

کد خبر 1096172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha