۴۰ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

سردار فرشید گفت: ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۲۸ شهریور) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور استاندار خراسان جنوبی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از اولویت های نیروی انتظامی است و با حفظ روحیه جهادی و شهادت طلبی امیدواریم رهرو راستین شهدا باشیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شده است.

 

وی از افزایش سرقت های خرد در سطح استان خبر داد و افزود: در حوزه آگاهی‌بخشی به جامعه برای مراقبت بیشتر از اموال خود انتظار  است دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها همت بیشتری برای اطلاع‌رسانی داشته باشند.

 

فرشید با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در استان خراسان جنوبی، ادامه داد: متاسفانه از ابتدای امسال متوفیان و مجروحان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

 

در ادامه این مراسم، استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه بر اساس مکتب عاشورا، برای خدمت به بشریت حتی باید جان خود را نیز  فدا کنیم، گفت: قیام عاشورا برپاشد تا حریت، آزادگی، عزت و انسانیت را برای جامعه بشری به ارمغان بیاورد.

 

حمید ملانوری ادامه داد: شعار مکتب عاشورا این است؛ ما ملت امام حسینیم و ملت شهادت ، و ملت شهادت جز نیت خدایی اعتقاد دیگری  ندارد.  

 

وی اظهار داشت: ادر همه بزنگاه های تاریخ باشکوه نظام اسلامی از دوران شکل گیری ، دفاع مقدس و... انقلاب اسلامی، گروه هایی از  مردم لباس رزم و جهاد را پوشیدند تا مکتب و دین خدا را یاری کنند و خداوند هم به یاری ما آمد تا کسی نتواند بر ما پیروز شود و این تحقق وعده الهی است.

 

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: امروز نه تنها  از جمهوری اسلامی ایران  به عنوان یکی از امن ترین کشورهای منطقه یاد می شود بلکه هر نوع تصمیم گیری در حوزه امنیتی  بدون حضور ایران به نتیجه مثبتی نمی رسد و حضور ایران در منطقه، حضوری تأثیر گذار است.

 

ملانوری به نیابت از دولت و مردم، از خدمات ماندگار خانواده بزرگ نیروی انتظامی  تقدیر کرد و گفت: با هوشیاری، انگیزه، حساسیت و تعصب شما، فضای امنی برای مردم فراهم شده است.

 

وی در پایان افزود: در یکسال و نیم گذشته، علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها، نیروی انتظامی به خوبی به مسئولیت خود در بحث مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت های شبانه متأثر از رنگ بندی های مناطق مختلف به خوبی عمل کرد.

 

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در دفاع مقدس نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

 

کد خبر 1096197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha