زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در جهرم فراهم است

شفیعیان با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در جهرم فراهم است، گفت: از هر اقدامی که منجر به گسترش سرمایه گذاری شود همه جانبه حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲۸ شهریور) در جلسه میز سرمایه گذاری و توسعه شهرستان جهرم گفت:  از هر اقدامی که منجر به گسترش سرمایه گذاری شود همه جانبه حمایت می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه مدیران شهرستان موظفند در این مسیر ضمن همراهی از تمام ظرفیت ها استفاده کنند، افزود: عزم و اراده مدیریت ارشد شهرستان نسبت به رونق تولید و تقویت سرمایه گذاری در نقاط مستعد شهرستان جدی و اساسی است و برای رفع موانع تولید و برنامه‌ریزی مدون داریم.

 

وی تسهیل و تسریع امر سرمایه‌گذاری واحدهای اقتصادی در شهرستان جهرم را از نقاط روشن مدیریت حوزه اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: در جلسات رفع موانع تولید شهرستان نتایج ارزشمندی حاصل شده است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه از هر گونه سرمایه‌گذاری صنعتی منطبق بر خصایص بومی شهرستان استقبال می کنیم تا شاهد اشتغال پایدار و مستمر باشیم، تصریح کرد: مهمترین اولویت شهرستان در این مسیر ارزیابی روسای ادارات برمبنای توفیقات حاصله در این زمینه است.

 

وی با یادآوری اینکه چاره ای جز حرکت به سمت صنعتی شدن نداریم، گفت: بخش عمده ای از امنیت و گسترش سرمایه گذاری در سایه تعامل و همکاری با نماینده محترم و دستگاه‌های اداری محقق شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم عنوان کرد:  این امر می‌تواند امیدهای فراوانی را در بستر جامعه فراهم کرده و بر این اساس شاهد رشد حرکت، توسعه متوازن مبنی بر عدالت هستیم.

 

وی عنوان کرد: اتاق فکر جذب و حمایت از سرمایه گذار به طور مستمر بررسی های لازم در خصوص پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را انجام داده و نسبت به تهیه طرح آمایش حوزه‌های اقتصادی اهتمام ویژه داشته باشد.

 

شفیعیان گفت: با عنایت به نقش و اثرگذاری بی بدیل بخش کشاورزی اصلاح الگوی کشت به معنای واقعی در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی قرار گرفته و با نگاه حفظ منابع آب و خاک بهره‌وری در این حوزه ارتقا یابد.

 

کد خبر 1096201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha