معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برای برقراری پروازهای کافی زائران حسینی (ع) اقدام کند

محمدیان گفت: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و سایر دستگاه های مرتبط باید برای برقراری سریعتر پروازهای کافی و متناسب از فرودگاه شیراز به عراق برای زائران حسینی (ع) اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمدیان»، امروز (یکشنبه 28 شهریور) در جلسه علنی شورای اسلامی شیراز با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) گفت: نگاه به احداث محیط مسکونی در حاشیه و حریم شهرها در مراکز استان ها ایده خطرناکی است و اعلام طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت نباید به این موضوع دامن بزند.

رئیس کمیسیون شیراز سومین حرمین اهل بیت (ع) ادامه داد: افزایش مساحت شهرها بدون برنامه ریزی و بدون اجرای فضاهای خدماتی، آموزشی، فرهنگی و امنیتی و سایر زیر ساخت ها در طولانی مدت مشکلات فروانی ایجاد می کند.

وی اضافه می کند: توجه ویژه به بازسازی و نوسازی ها بافت های فرسوده درون شهرها و اختصاص تسهیلات تشویقی و وام های کم بهره در رفع مشکل مسکن در شهرها موثرتر است.

محمدیان تاکید کرد: نگاه ویژه به توسعه زیر ساخت های شهرهای کوچک و روستاها به ویژه در مناطق محروم، احداث مسکن در آنها و تشویق به مهاجرت معکوس نقش مطلوبی ایفا می کند و موجب افزایش تولید داخلی خواهد شد.

وی ادامه داد: از نمایندگان فارس انتظار داریم برای انتصاب استاندار و مدیران بومی تلاش لازم را داشته باشند و وزیر کشور که از مفاخر فارس است توقع داریم از میان افراد پیشنهادی گزینه مناسبی انتخاب کنند و موجب می شود فارس در قله باشد.

محمدیان با تاکید بر لزوم به حرکت درآوردن پروژه های خدماتی و عمرانی در شیراز بیان کرد: این پروژه ها باید در شان مردم شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و سایر دستگاه های مرتبط باید برای برقراری سریعتر پروازهای کافی و متناسب از فرودگاه شیراز به عراق برای زائران حسینی (ع) اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 1096218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha