لزوم توجه مدیریت شهری شیراز به کاهش آسیب های روانی ناشی از کرونا

زارعی گفت: مجموعه مدیریت شهری شیراز باید در برنامه اجرایی خود به کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از کرونا توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود زارعی»، امروز (یکشنبه 28 شهریور) در جلسه علنی شورای اسلامی شیراز با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس گفت: کلانشهر  به عنوان شهری با سابقه درخشان مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و تاریخی نگین انگشتری تمدن سترگ اسلامی-ایرانی در جهان شناخته می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز مانند سایر شهرهای جهان در این روزها در حال مبارزه با بحران کرونا است و کرونا منابع اقتصادی کمیاب را  تحت تاثیر قرار داده و بهداشت روانی جامعه را تضعیف کرده است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری شیراز باید در برنامه اجرایی خود به کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از کرونا توجه ویژه داشته باشد.

زارعی تاکید کرد: برای دروان پسا کرونا نیز در خصوص اشتغال و سرمایه گذاری باید برنامه های لازم در نظر گرفته شود و باید مباحث سرمایه گذاری در شهر شیراز در اولویت قرار داده شود.

وی ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر باعث انجام اقدامات مطلوب در تمامی حوزه ها می شود و شهر می تواند نقطه اتکایی در حوزه اقتصادی شهری پیدا کند.

زارعی تاکید کرد: تشکیل کمیته ویژه تعیین تکلیف کارخانه های سیمان، پشم شیشه، روغن نباتی، دنا و شرکت های تولید نشاسته و دعوت از کلیه سازمان های مربوط برای تصمیم گیری و تشکیل جلسات هفتگی و ارائه گزارش به رسانه ها به صورت دوره ایی تا کسب نتایح مطلوب و ارائه گزارش به صحن شورا لازم است و اقدامات اولیه آن انجام شده است.

وی با اشاره به پرهیز از طرح موضوعات حاشیه ساز و ناامید کردن مردم توسط اعضای شورای اسلامی شهر گفت: برای انجام کارهای بزرگ در کلانشهر شیراز لازم است تا اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اتفاق نظر داشته باشند.

کد خبر 1096222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha