برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون در خوزستان

ابول‌نژادیان گفت: با توجه به درخواست‌ها و موافقت وزیر بهداشت، سن واکسیناسیون در خوزستان کاهش یافت و کلیه افراد بالای ۱۸ سال استان می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» عصر امروز (یکشنبه ۲۸ شهریور) با اشاره به برداشته شدن سن واکسیناسیون در خوزستان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌ها و موافقت وزیر بهداشت، سن واکسیناسیون در خوزستان کاهش یافت و کلیه افراد بالای ۱۸ سال (متولدین ۱۳۸۲ به قبل) در خوزستان می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه علاوه بر این، دانش‌آموزان متولد مهر ماه ۱۳۸۲ تا مهر ۱۳۸۳ هم می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند افزود: سامانه سلامت برای ثبت‌نام گروه سنی جدید به زودی فعال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای واکسیناسیون در حفظ سلامت جامعه و لزوم تسریع در فرآیند واکسیناسیون از مردم درخواست می‌کنیم بدون تاخیر و در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و خانواده، همسایگان و دوستان خود را هم به این کار دعوت کنند.

 

کد خبر 1096257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha