برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع بسیج و دفاع مقدس درمساجد صحنه

حجت الاسلام محمد پور، گفت: گفتمان‌های دینی با موضوع بسیج و دفاع مقدس درمساجد بارعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان صحنه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام شعیب محمدپور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: درآستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۴ برنامه شاخص فرهنگی و تبلیغی جهت اجراء در این شهرستان تدوین و تهیه شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه  افزود: حضور فعال هیئات مذهبی در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ظرفیت مبلغان شبکه تبلیغ در تبیین فلسفه بسیج و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس، حضور مستمر در برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش های مرکزی و دینور از برنامه های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس  در این شهرستان است.

 

وی  با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس  در شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: تشکیل حلقه‌های خاطره گویی با دعوت از ایثارگران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس با رعایت اصول بهداشتی در مساجد با همکاری ائمه جماعات و کانون بسیج مداحان از مهمترین فعالیت‌های هفته دفاع مقدس  خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمد پور تصریح کرد: همه اقشار در جنگ و دفاع مقدس برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی آن بخوبی و به شایستگی با هدیه جان خود به انقلاب و آرمان‌های والای آن نقش آفرینی کردند و اجازه ندادند ذره از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

کد خبر 1096292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha