عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود

کشاورز با بیان اینکه عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون به غیر از ۵ واحد تولیدی که نیمه فعال و یا غیر فعال هستند، مابقی کارخانجات کد بورسی دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، اسدالله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت شب گذشته (یکشنبه 28 شهریور) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون به غیر از ۵ واحد تولیدی که نیمه فعال و یا غیر فعال هستند، مابقی کارخانجات کد بورسی دریافت کرده‌اند و از طریق بورس عرضه سیمان صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مصرف کنندگان سیمان به ۳ بخش تقسیم می‌شوند، گفت: این مصرف کنندگان شامل طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان‌بر و عاملان فروش هستند که بیشتر آن‌ها در بورس ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کرده‌اند.

 

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت با اشاره به اینکه طبق برنامه وزارت صمت فروش سیمان خارج بورس ممنوع است و اگر موردی مشاهد شود به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: با توجه به ظرفیت تولید هر واحد تولیدکننده، کف عرضه مشخص و برای اجرا به واحد‌های تولیدکننده ابلاغ شده است. در این برنامه تمام مراحل تولید و عرضه به صورت مکانیزه و فیزیکی با همکاری سازمان حمایت رصد و پایش می‌شود. با اقدامات وزارت صمت و وزارت نیرو حدود ۸۰ درصد سیمان مصرف کارخانجات و نیاز داخل تأمین شده است.

کد خبر 1096299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha