برگزاری آزمون تابستانه انجمن خوشنویسان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: آزمون تابستانه انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون فرهنگی شهید بنی طبا این شهرستان برگزار شد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آزمون تابستانه انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این آزمون به همت انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل در مدت سه روز با نظارت این اداره و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی شهید بنی طبا آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: این آزمون در بخش «خط تحریری» در سطوح مبتدی، تکمیلی و پیشرفته و در بخش «قلم نی» در سطوح مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل از سال ١٣٨٠ به صورت رسمی و زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران کار آموزشی خود را آغاز کرده است و تاکنون ۲۵۴ نفر گواهی قبولی از انجمن دریافت کرده اند که از این تعداد حدود ۲۴ نفر فارغ التحصیل ممتاز و فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری خوشنویسی هر ساله به عنوان پایان دوره در اردیبهشت ماه و ترم تابستانی در مردادماه و یک مرتبه میان دوره در اواخر دی و اوایل بهمن ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت و در صورت قبولی مدرک رسمی از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کنند./

 

کد خبر 1096369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha