تشکيل قرارگاه پيامبر اکرم (ص) با جديت بايد دنبال شود

حجت الاسلام مطيعي با بیان اینکه مساجد ظرفیت بالایی دارند که باید از آنها به نحو احسن استفاده و برای تداوم انقلاب از آنها بهره برده شود گفت: تشکيل قرارگاه پيامبر اکرم (ص) با جديت بايد دنبال شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «مرتضی مطيعي» در جلسه قرارگاه استاني پيامبر اکرم (ص) گفت: قرارگاه پيامبر اکرم (ص)  در تکميل شبکه امامت در کشور بسيار مهم و تاثيرگذار است.

 

نماينده ولي فقيه در استان سمنان یکی از امتیازات بزرگ استان سمنان را ایجاد قرارگاه مرکزی پیامبر اکرم (ص) اعلام کردوافزود: مسجد تنها محلی برای اقامه نماز جمعه و جماعت نیست؛ بلکه محلی برای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه برگزاري جلسات استاني در شهرستانها و بازديد از روند انجام مصوبات مي تواند بسيار موثر واقع شود اضافه کرد: کار مستمر و مداوم بايد براي تشکيل اين قرارگاه انجام شود تا به نتيجه مطلوب دست پيدا کنيم.

 

حجت الاسلام مطيعي تصريح کرد: رهبري تاکيد کرده اند که جوان مومن انقلابي بايد حمايت شود و بايد براي اين موضوع تلاش ويژه فرهنگي شود.

 

امام جمعه سمنان با تأکید براینکه بايد براي جذب جوانان به مساجد تلاش شود و بتوانيم جذب حداکثري داشته باشيم  ادامه داد: عواملي که مي تواند جوانان را جذب کند بايد تبيين شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين جلسه گفت: به دنبال اين هستيم تا مساجد در تراز انقلاب اسلامي در محلات با استفاده از ظرفيت هاي محله اي بتوانند مشکلات محله را حل کنند.

 

«سردار حميد دامغاني» با اشاره به اینکه طرح قرارگاه محله‌ای مسجد محور با عنوان قرارگاه پیامبر اکرم (ص) در سمنان با هدف ارتقاء جایگاه مساجد برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با جدیت دنبال می‌شوداظهارداشت: ۲۸ جلسه قرارگاه پيامبر اکرم (ص) در سطح شهرستانها با ائمه جمعه برگزار شده و تشکيل قرارگاه ها با جديت در حال انجام است.

 

وی موضوع آموزش و توانمندسازي را بسيار مهم دانست وافزود: بايد الگوهاي عملي براي فرماندهان پايگاه ها تبيين شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه پشتیبانی از محله‌های مسجدمحور در استان رویکرد این قرارگاه است بیان کرد: باید از ظرفیت مردم در گام دوم انقلاب و در راستای تحقق اهداف آن بیش از پیش استفاده شود.

 

کد خبر 1096438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha