پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد

امیری گفت: پنج طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد و امروز شاهد خواسته مردم و وعده مسئولان در سیاخ دارنگون هستیم که به بخش تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه 29 شهریور) در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری اين منطقه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز شاهد خواسته مردم و وعده مسئولان در سیاخ دارنگون هستیم و با مشکلات مردم این بخش بیگانه نیستیم.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: در سه سال اخیر با وجود تمام مشکلات در کشور و عدم درآمدهای دولت، فشارهای خارجی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی کارهای ارزشمندی انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای پیگیری مسئله جاده سیاخ دارنگون همه مسئولان و نمایندگان مجلس می دانند بیش از ۲۰ هزار باغ شهر ایجاد شده است و چند جلسه سال گذشته برای اجرای این جاده گرفته شد و نمایندگان مردم شیراز در مجلس پیگیری جاده ها برای اختصاص اعتبار را همواره پیگیری کرده اند.

امیری اعلام کرد: جاده سياخ دارنگون ابتدا برای ١٠ هزار نفر جمعيت در ابتدا طراحی شد اما امروز بيش از 15 هزار باغ شهری در اين منطقه احداث شده و تردد در روزهای تعطیل زیاد می شود و طبیعی است دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: رقم اعتبارات و وصول آنها محدود بود و برای این جاده و سایر جاده ها با اختصاص اعتبار امسال توانستیم با اختصاص اعتبار در چند مرحله شاهد پیشرفت باشیم.

امیری اضافه کرد: 15 ميليارد تومان اعتبار برای آب شرب طی 2 سال اخير در این منطقه اختصاص داده شده و با وجود خشکسالی بسیاری از مشکلات در شهرستان شیراز در این خصوص کاهش داده شده و در شیراز، صدرا و روستاها مشکلات در حوزه آب شرب بسیار کاهش یافته است.

وی با اشاره به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز گفت: در یک سال اخیر ۲ و نیم میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز اختصاص داده شده است و پنح طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد و تغییر سیخ دارنگون به بخش نیز اقدام موثری است که حاصل پیگیری مردم و مسئولان است.

کد خبر 1096468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha