مشارکت کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) در واکسیناسیون محله محور

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) گفت: فعالان و اعضای این کانون در واکسیناسیون محله محور گام پنجم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه محله مشارکت جدی داشت.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای این کانون در واکسیناسیون محله محور گام پنجم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه محله مشارکت جدی داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه استان، حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری شهید رجایی و گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهید بزگوشی در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

 

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 50 نفر از افراد بالای 60 سال واکسن ضد کرونا دریافت کردند.

 

صابری خاطر نشان کرد: مشارکت در حوزه سلامت عمومی در این روزهای سخت بیماری کرونا یک ضرورت بود که با مشارکت فعالان این کانون به خوبی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) افزود: تاکنون با توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و غذای گرم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کرده ایم.

 

صابری ادامه داد: کمک به کادر درمان در این روزهای سخت بیماری کرونا یک ضرورت هست و فعالان این کانون پای کار برای حمایت از جامعه پزشکی برای کاهش شیوع این بیماری در سطح جامعه است.

 

کد خبر 1096500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha