۱۳۶۳ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌ آموزان نیازمند توزیع می شود

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده گفت: ۱۳۶۳ بسته مهر تحصیلی در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموز نیازمند شناسایی شده در شهرستان های مختلف استان از محل عواید موقوفات توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «محمد احمدزاده» امروز دوشنبه (۲۹ شهریور) در جمع خبرنگاران در خصوص طرح مهر تحصیلی بیان کرد: طرح مهر تحصیلی به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب این طرح ۱۳۶۳ بسته مهر تحصیلی در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد؛ افزود: این بسته ها شامل کیف، خودکار، دفتر، مداد و سایر ملزومات آموزشی است.

 

وی ارزش مجموع بسته های اهدایی را 3 میلیارد و 407 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: رزمایش مهر تحصیلی هرسال در روزهای پایانی شهریور برای کمک به دانش آموزان نیازمند طراحی و اجرا می شود.

 

حجت الاسلام احمدزاده بیان کرد: با توجه به کاهش درآمد خانواده‌های کم‌برخودار و متأثر از کرونا امسال اهتمام جدی‌تری نسبت به اجرای طرح مهر تحصیلی داریم، لذا یکی از حوزه‌هایی که نیاز روز جامعه است و واقفین باید به آن توجه ویژه داشته باشند، کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

کد خبر 1096504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha