فعالیت های جهادی کانون فرهنگی هنری شهید چمران ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران از ادامه برنامه های جهادی فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران برای کمک به محرومان خبر داد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های جهادی فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران برای کمک به محرومان ادامه دارد و تلاش کرده ایم تا با توزیع بسته های معیشتی در حوزه اقتصادی از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس تا کنون بیش از 50 بسته معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

 

وی اذعان داشت: این بسته معیشتی شامل گوشت مرغ، برنج ایرانی، سویا، نمک، رب گوجه فرنگی، شکر، قند و خرما است.

 

رزمجو تاکید کرد: تهیه لباس و کفش برای دانش آموزان نیازمند نیز از دیگر برنامه ها است که در آستانه فرارسیدن سال جدید تحصیلی به همت خیرین و فعالان این کانون صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: توزیع گوشت قربانی و گوشت چرخ کرده که به همت خیرین تهیه شده از دیگر فعالیت های اجتماعی در راستای حمایت از محرومان توسط فعالان این کانون است.

 

رزمجو عنوان کرد: جهاد همدلی به همت گروه جهادی کانون شهید چمران برای حمایت از محرومان ادامه دارد و تلاش می کنیم رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص عملیاتی شود.

 

کد خبر 1096513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha