اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران

حجت الاسلام حیدری از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۲۹شهریور) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجرای طرح مهر تحصیلی در استان از محل موقوفات، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان از محل عوائد موقوفات مازندران اهدا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: عواید موقوفات حوزه تحصیل و کمک به دانش‌آموزان در راستای طرح مهر تحصیلی و اجرای نیت واقف هزینه و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی عواید موقوفات استان بر اساس نظر واقف در وقف نامه عمل می شود و هیچ گونه انحرافی در آن وجود ندارد.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان این اینکه وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شود، تصریح کرد: این طرح هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌پذیرد که در تلاشیم حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نباشد و یا در روند تحصیل دچار مشکل نشود.

 

وی از توزیع 700 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی از محل عوائد موقوفات 700 بسته تحصیلی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در راستای طرح مهر تحصیلی 460 بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و 240 بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حیدری در پایان با اعلام اینکه همه جامعه باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: هر فردی در ترویج فرهنگ وقف گام موثری بردارد از ثواب وقف برخوردار می‌شود؛ که بهتر است همه در ترویج فرهنگ وقف گام جدی و اساسی برداریم.

کد خبر 1096517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha